Print is essentieel

Print is essentieel

Print is essentieel



NIEUWSBRIEF

Wilt u op de hoogte blijven van het laatste nieuws van VOB Hardenberg? Vul uw e-mailadres hieronder in.

Print media is essentieel middel

Consumenten gebruiken de reclamefolder met aanbiedingen veel meer dan in voorgaande jaren.

Even een aantal cijfers op een rij, in 2011 oriënteerde 64 procent van de consumenten zich via de folder, in 2012 was dat 66 procent en tijdens het onderzoek in 2013 blijkt dat zelfs 71 procent van de consumenten de folder er bij pakt om te zien waar de koopjes te halen zijn.

Ook de advertenties werden frequenter bekeken; van 15 procent in 2013 ten opzichte van 12 procent in 2012. Via het digitale kanaal is er eveneens een groei waar te nemen, zij het trager. In 2013 bekeek 18 procent de website, terwijl dat in zowel 2012 en 2011 17 procent  was.

De persoonlijk opgestelde nieuwsbrief kent als medium ook groei, van 10 procent in 2011 naar 12 procent in 2013. Fraaie visuals als displaymateriaal spelen tevens een voorname rol, consumenten raadplegen dit medium nu met ruim 20 procent tegenover 18 procent in 2011.

Genoemde producten liggen binnen de focus van VOB en kennen daarmee aantrekkelijke condities voor realisatie binnen ieder budget.

bron: deloitte

CONTACT OPNEMEN




Bel me terug

Stuur mij een e-mail

Maak een afspraak

SOCIAL MEDIA

CERTIFICERING

WERKT VOOR

PRODUCTEN

TECHNIEKEN

NOVITEITEN

OVER DE VOB